Општи услови за користење

Со овие услови се регулирани условите на купопродажба на робата, правата и обврските на потрошувачите како и останатите битни прашања за функционирање на интернет платформата и електронската продавница Avokado.mk (во понатаможниот текст: Платформа) која работи во рамките на стопанското друштво Авокадо дооел Скопје, со регистрирано седиште на ул. Даме Груев 14, 1000 Скопје, e-mail: office@avokado.mk

Со овие услови се регулирани условите на купопродажба на робата, правата и обврските на потрошувачите како и останатите битни прашања за функционирање на интернет платформата и електронската продавница Avokado.mk (во понатаможниот текст: Платформа) која работи во рамките на стопанското друштво Авокадо дооел Скопје, со регистрирано седиште на ул. Даме Груев 14, 1000 Скопје, e-mail: office@avokado.mk, контакт телефон: +389 70 259 607, запишано во Централниот регистар на Репблика Северна Македонија на 14.03.2018 година со решение број 35020180006631 од 2018,  матичен број: 7267703, ЕДБ: 4080018572301, регистрирана дејност – Не специализирана трговија на големо 46.90 (во понатамошниот текст Авокадо). Овие општи услови претставуваат и одредби на договорот пемѓу Авокадо и секој поединечен потрошувач кој нарачува роба преку Платформата. Авокадо работи согласно важечките прописи на Република Северна Македонија, а пред се согласно Законот за електронска трговија како и Законот за заштита на потрошувачите.

 

Со регистрација за пристап на Платформата, со еднократен пристап на Платформата, со клик на послето „потврди нарачка“, како и со пристапот на Платформата преку други канали на електронска комуникација (преку телефон), потрошувачот изјавува дека е известен за содржината на Општите услови и ги прифаќа нејзините услови. По заклучување на нарачките на Платформата, потрошувачот ќе добие e-mail со наслов : „Нарачка испратена“, со кој се известува дека неговата нарачка е потврдена и првземена од страна на курирската служба. Дури после испраќањето на овој  e-maila од Авокадо, се смета дека е склучен договорот за продажба на робата. Договорот трае се додека не се исполнат правата и обврските на договорните страни по основ на договорот. Роба може да нарачува исклучиво полнолетно лице. Авокадо ќе вложи разумен напор да обезбеди робата која се наоѓа на Платформата да биде достапна и на лагер во доволна количина. Без оглед на наведеното, Авокадо нема да биде одговорен спрема потрошувачите доколку се случи одреден производ да не биде на лагер во одреден момент. На Платформата како продавач на робата односно трговец Авокадо дооел Скопје.

Авокадо како трговец е должен да на недвосмислен, читлив и лесно воочлив начин да ја истакне продажната односно единичната цена на робата согласно Законот за трговија. Сите цени наведени на сајтот се крајни на денот на нарачување на робата и во нив е вклучен ДДВ. Сите цени ќе се реализираат во денари. Трговецот е должен за купената роба или услуга да издаде сметка и мора да се придржува на истакнатите цени и условите за продажба.

Основно обележје на робата и продажната цена ќе бидат истакнати под секој производ, додека службеното име, матичниот број, адрсата од седиштето, e-mail адресата и телефонскиот број се наодѓаат на секоја страница. Авокадо настојува сите производи да ги опише што е можно поточно. Меѓутоа, Авокадо не гарантира дека сите наведени податоци во врска со производот и слики се точни, комплетни, сигурни и без грешка. Потрошувачот може да изјави рекламација доколку производот којшто го купил отстапува од податоците кои се наведени на сајтот.

(Не)сообразност

Согласно Законот за заштита на потрошувачите (во понатамошниот текст: Закон) Авокадо (во понатамошниот текст Трговец) одговара за несообразност на робата во период од 2 (две) години од датумот на купување.

Трговецот ќе одговара за недообразност на испорачаната роба ако:
1. Постоела во моментот на премин на ризик на потрошувачот, без оглед на тоа дали знаел за таа несообразност;

  1. се појавила после преодот на ризик на потрошувачот, ако потекнува од причина која постоела пред реодот на ризик на потрошувачот.
  2. потрошувачот можел лесно да воочи, доколку Трговецот изјавил дека робата е сообразна со договорот.

Ако испорачаната роба не е сообразна на договорот, потрошувачот кој го известил Трговецот за несообразноста, има право да бара од Трговецот да ја отстрани несообразноста,без надомест, поправка или замена, однсоно да бара соодветно намалени цени или да го раскине договорот во поглед со таа роба .
Потрошувачот има право да бира несообразноста на робата дали да биде отстранета со поправка или замена.

Ако отстранувањето на несообразноста со поправка или замена не е можно, потрошувачот има право да бара соодветно намалување на цената или раскинување на договорот ако:
1. Несообразноста не може да се отстрани со поправка или замена општо ниту во примерен рок;

  1. не може да оствари право на попрвака или замена, односно ако Трговецот не извршил поправка или замена во примерен рок;
  2. поправка или замена не може да се спроведе без значителни непогодности за потрошувачот поради природата на робата или нејзината намена;
  3. отстранување на несообразност со поправка или замена претставува несразмерно оптеретување за Трговецот.

Потрошувачот има право да побара замена, соодветно намалување на цената или да го раскине договорот заради истиот или друг недостаток на сообразност кој ќе се појави после првата поправка, а повторна поправка е можна само со изречна согласност на потрошувачот.
Ако несообразноста се појави во рок од шест месеци од денот на преод на ризик на потрошувачот, потрошувачот има право да бира помеѓу барање да се отстрани несообразноста со замнеа, со соодветно намалување на цената или да изјави дека го раскинува договорот.
Трговецот не одговара за несообразноста ако во моментот на склучување на договорот на потрошувачот му било познато или не можело да му остане непознато дека робата не е сообразна на договорот.
Ќе се смета дека робата е сообразна со догвоорт доколку:

  • Оговара на описот што го дал Трговецот;
  • Има својства потребни за конкретна употреба заради која ја набавува потрошувачот, а која му била позната на Трговецот или морала да му биде позната во време на склучување на договорот;
  • Има својства потребни за редовна употреба на роба од ист вид;
  • По квалитетот и функционирањето одговара на она што е вообичаено кај роба од ист вид и што потрошувачот може основано да очекува со оглед на природата на робата и јавните ветувања за посебните својства на робата дадена од страна на Трговецот, производителот или нивен претставник, особено ако ветувањето е направено на амбалажата од робата.

Рекламации

Потрошувачот изјавува рекламација поради остварување право по основ на сообразност, гаранција, погрешно пресметани цени и други недостатоци. Сите рекламации, без оглед  дали се работи за роба која ја продава Авокадо, може да се изјави со повикување на број: +389 70 259 607, преку e-mail адресата hello@avokado.mk или преку контакт формата на страната „Корисничка поддршка” со достава на сметка на увид или друг доказ за купување (копија од сметка, слип и сл.).
Авокадо, води евиденција за примените рекламации и ги чува најмалку две години од датумот на поднесување.

Авокадо че му го потврди приемот на потрошувачот и ќе му го соопшти бројот под кој е заведена неговата рекламација во евиденцијата за примени рекламации.

Авокадо без одложување и најкасно во рок од 8 дена од денот на прием на рекламацијата, ќе му  одговори на потрошувачот на изјавената рекламација.  Ќе се смета за примена рекламацијата и законските рокови ќе течат од моментот кога робата која се рекламира ќе стигне на адреса  која Авокадо ќе ја наведе во Е-маил потврдата за рекламацијата. Одговорот од Авокадо на рекламацијата од страна на потрошувачот ќе ја содржи одлуката дали ја прифаќа рекламацијата, изјаснување по барањето на потрошувачот и конкретен предлог  како и рок за решавање на рекламацијата. Рокот не може да биде подолг од 30 дена за техничка роба, од денот на поднесување на рекламацијата.avokado.mk контакт телефон: +389 70 355 158, запишано во Централниот регистар на Репблика Северна Македонија на 14.03.2018 година со решение број 35020180006631 од 2018,  матичен број: 7267703, ЕДБ: 4080018572301, регистрирана дејност – Не специализирана трговија на големо 46.90 (во понатамошниот текст Авокадо). Овие општи услови претставуваат и одредби на договорот пемѓу Авокадо и секој поединечен потрошувач кој нарачува роба преку Платформата. Авокадо работи согласно важечките прописи на Република Северна Македонија, а пред се согласно Законот за електронска трговија како и Законот за заштита на потрошувачите.

Со регистрација за пристап на Платформата, со еднократен пристап на Платформата, со клик на послето „потврди нарачка“, како и со пристапот на Платформата преку други канали на електронска комуникација (преку телефон), потрошувачот изјавува дека е известен за содржината на Општите услови и ги прифаќа нејзините услови. По заклучување на нарачките на Платформата, потрошувачот ќе добие e-mail со наслов : „Нарачка испратена“, со кој се известува дека неговата нарачка е потврдена и првземена од страна на курирската служба. Дури после испраќањето на овој  e-maila од Авокадо, се смета дека е склучен договорот за продажба на робата. Договорот трае се додека не се исполнат правата и обврските на договорните страни по основ на договорот. Роба може да нарачува исклучиво полнолетно лице. Авокадо ќе вложи разумен напор да обезбеди робата која се наоѓа на Платформата да биде достапна и на лагер во доволна количина. Без оглед на наведеното, Авокадо нема да биде одговорен спрема потрошувачите доколку се случи одреден производ да не биде на лагер во одреден момент. На Платформата како продавач на робата односно трговец Авокадо дооел Скопје.

Авокадо како трговец е должен да на недвосмислен, читлив и лесно воочлив начин да ја истакне продажната односно единичната цена на робата согласно Законот за трговија. Сите цени наведени на сајтот се крајни на денот на нарачување на робата и во нив е вклучен ДДВ. Сите цени ќе се реализираат во денари. Трговецот е должен за купената роба или услуга да издаде сметка и мора да се придржува на истакнатите цени и условите за продажба.

Основно обележје на робата и продажната цена ќе бидат истакнати под секој производ, додека службеното име, матичниот број, адрсата од седиштето, e-mail адресата и телефонскиот број се наодѓаат на секоја страница. Авокадо настојува сите производи да ги опише што е можно поточно. Меѓутоа, Авокадо не гарантира дека сите наведени податоци во врска со производот и слики се точни, комплетни, сигурни и без грешка. Потрошувачот може да изјави рекламација доколку производот којшто го купил отстапува од податоците кои се наведени на сајтот.

(Не)сообразност

Согласно Законот за заштита на потрошувачите (во понатамошниот текст: Закон) Авокадо (во понатамошниот текст Трговец) одговара за несообразност на робата во период од 2 (две) години од датумот на купување.

Трговецот ќе одговара за недообразност на испорачаната роба ако:
1. Постоела во моментот на премин на ризик на потрошувачот, без оглед на тоа дали знаел за таа несообразност;

  1. се појавила после преодот на ризик на потрошувачот, ако потекнува од причина која постоела пред реодот на ризик на потрошувачот.
  2. потрошувачот можел лесно да воочи, доколку Трговецот изјавил дека робата е сообразна со договорот.

Ако испорачаната роба не е сообразна на договорот, потрошувачот кој го известил Трговецот за несообразноста, има право да бара од Трговецот да ја отстрани несообразноста,без надомест, поправка или замена, однсоно да бара соодветно намалени цени или да го раскине договорот во поглед со таа роба .
Потрошувачот има право да бира несообразноста на робата дали да биде отстранета со поправка или замена.

Ако отстранувањето на несообразноста со поправка или замена не е можно, потрошувачот има право да бара соодветно намалување на цената или раскинување на договорот ако:
1. Несообразноста не може да се отстрани со поправка или замена општо ниту во примерен рок;

  1. не може да оствари право на попрвака или замена, односно ако Трговецот не извршил поправка или замена во примерен рок;
  2. поправка или замена не може да се спроведе без значителни непогодности за потрошувачот поради природата на робата или нејзината намена;
  3. отстранување на несообразност со поправка или замена претставува несразмерно оптеретување за Трговецот.

Потрошувачот има право да побара замена, соодветно намалување на цената или да го раскине договорот заради истиот или друг недостаток на сообразност кој ќе се појави после првата поправка, а повторна поправка е можна само со изречна согласност на потрошувачот.
Ако несообразноста се појави во рок од шест месеци од денот на преод на ризик на потрошувачот, потрошувачот има право да бира помеѓу барање да се отстрани несообразноста со замнеа, со соодветно намалување на цената или да изјави дека го раскинува договорот.
Трговецот не одговара за несообразноста ако во моментот на склучување на договорот на потрошувачот му било познато или не можело да му остане непознато дека робата не е сообразна на договорот.
Ќе се смета дека робата е сообразна со догвоорт доколку:

  • Оговара на описот што го дал Трговецот;
  • Има својства потребни за конкретна употреба заради која ја набавува потрошувачот, а која му била позната на Трговецот или морала да му биде позната во време на склучување на договорот;
  • Има својства потребни за редовна употреба на роба од ист вид;
  • По квалитетот и функционирањето одговара на она што е вообичаено кај роба од ист вид и што потрошувачот може основано да очекува со оглед на природата на робата и јавните ветувања за посебните својства на робата дадена од страна на Трговецот, производителот или нивен претставник, особено ако ветувањето е направено на амбалажата од робата.

Рекламации

Потрошувачот изјавува рекламација поради остварување право по основ на сообразност, гаранција, погрешно пресметани цени и други недостатоци. Сите рекламации, без оглед  дали се работи за роба која ја продава Авокадо, може да се изјави со повикување на број: +389 70 259 607, преку e-mail адресата hello@avokado.mk или преку контакт формата на страната „Корисничка поддршка” со достава на сметка на увид или друг доказ за купување (копија од сметка, слип и сл.).
Авокадо, води евиденција за примените рекламации и ги чува најмалку две години од датумот на поднесување.

Авокадо че му го потврди приемот на потрошувачот и ќе му го соопшти бројот под кој е заведена неговата рекламација во евиденцијата за примени рекламации.

Авокадо без одложување и најкасно во рок од 8 дена од денот на прием на рекламацијата, ќе му  одговори на потрошувачот на изјавената рекламација.  Ќе се смета за примена рекламацијата и законските рокови ќе течат од моментот кога робата која се рекламира ќе стигне на адреса  која Авокадо ќе ја наведе во Е-маил потврдата за рекламацијата. Одговорот од Авокадо на рекламацијата од страна на потрошувачот ќе ја содржи одлуката дали ја прифаќа рекламацијата, изјаснување по барањето на потрошувачот и конкретен предлог  како и рок за решавање на рекламацијата. Рокот не може да биде подолг од 30 дена за техничка роба, од денот на поднесување на рекламацијата.